퍼니퍼니 / / 2010. 2. 23. 21:22

Nike: The Human Chain(나이키 : 인간 사슬)

반응형
 


From Lance Armstrong on his bike, to a six-year-old in China learning martial arts, movement is the universal language that connects us all. It’s a language of beauty, drama, tragedy and triumph. And the road to athletic greatness is not marked by perfection, but the ability to constantly overcome adversity and failure.

“It’s not how you start, it’s how you finish. It’s not where you’re from, it’s where you’re at. Everybody gets knocked down, how quick are you going to get up?”

Advertising Agency: Wieden+Kennedy, Portland, USA
Executive Creative Director: Mark Fitzloff
Executive Creative Director: Susan Hoffman
Creative Director: Alberto Ponte
Creative Director: Jeff Williams
Copywriter: Jason Bagley
Art Director: Ryan O’Rourke
Agency Executive Producer: Ben Grylewicz
Agency Producer: Cherie Appleby
Agency Producer: Shannon Worley
Director: Brian Beletic
Production Company: Smuggler
Executive Producer: Patrick Milling-Smith
Executive Producer: Brian Carmody
Executive Producer: Lisa Rich
Visual Effects: MassMarket
Music: Ali in the Jungle by THE HOURS

아래는 구굴번역기로 돌린 번역입니다.

랜스 암스트롱은 자신의 자전거에 이르기까지 6 년간 중국에서 무술을 배우는 노인, 운동은 우리 모두를 연결하는 보편적인 언어입니다. 그것은 아름다움의 언어로, 드라마, 비극과 승리의. 그리고 운동을 위대하게 도로를 완벽에 의해,하지만 표시되지 않습니다 능력을 지속적으로 역경과 장애를 극복했다.

"그건 아니에요 어떻게 당신은 그것의 시작이 어떻게 마무리. 그것은 당신이 어디 출신이야, 그것을 어디에있어 있는게 아니 예요. 모두 일어 나려고하는 방법을 신속하게 무너뜨렸다 생각하십니까? "

광고 대행사 : Wieden + 케네디, 포틀랜드, 미국
이그 제 큐 티브 크리에이 티브 디렉터 : 마크 Fitzloff
이그 제 큐 티브 크리에이 티브 디렉터 : 수잔 호프만
크리에이 티브 디렉터 : 알베르토 폰테
크리에이 티브 디렉터 : 제프 윌리엄스
카피라이터 : 제이슨 Bagley
아트 디렉터 : 라이언 오러키
기관 이그 제 큐 티브 프로듀서 : 벤 Grylewicz
기관 프로듀서 : 쉐리 애플비
기관 프로듀서 : 섀넌 월리
감독 : 브라이언 Beletic
제작 회사 : 밀수꾼
이그 제 큐 티브 프로듀서 : 패트릭 밀링 - 스미스
이그 제 큐 티브 프로듀서 : 브라이언 Carmody
이그 제 큐 티브 프로듀서 : 리사, 리치
시각 효과 : MassMarket
음악 : 알리 정글에서 시간 걸립니다.

///

역시 나이키 광고가 멋있다~

반응형
  • 네이버 블로그 공유
  • 네이버 밴드 공유
  • 페이스북 공유
  • 카카오스토리 공유